23 maj 2013

Vaknade av att regnet smattrade ner utanför mitt fönster...lite mysigt ändå om det hade varit så att man haft en hemmadag framför sig och bara kunnat myst runt i myskläder istället för att man har över 400 gäster på jobbet idag...som dessutom ska sitta i ett tält på uteplatsen...inte helt ok med massa regn då. Hoppas det slutar snart!

Jag är så himla shoppingsugen!! Men imorgon är jag ledig så då ska jag nog åka in och köpa lite nytt inför sommaren. Men innan dess har jag ju denna dagen att ta itu med. Ska börja med frukost nu och vid 14.00 börjar jag jobbar...där lär vi ha Häcken full ända fram till matchen börjar. Hoppas att ÅFF vinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0