3 maj 2013

Jag vaknade mitt i underbaraste drömmen idag...drog helt ärligt täcket över huvudet när jag insåg att det var en fucking dröm. Hängde lite med Justin och han var heelt underbar och jag bad honom till och med nypa mig i armen i drömmen för att jag inte ville att det skulle vara en dröm...asså fattar niii besvikelsen när man vaknar upp i sin säng då och ingen Justin finns där? Ba nooooo.

Men solen skiner iallafall från en klarblå himmel och jag börjar inte jobba förrän 17.00. Så nu sitter jag här i min bikini och ska duscha av håret innan jag ska ut och lägga mig på studsmattan igen. Ska sola hela dagen! Igår låg Marcus och jag i två timmar plus en sväng på mammas balkong och jag hade fått endel färg i ansiktet på kvällen. Underbart! Längtar efter att få vara brun och fräsch!

Trevlig helg! Jag jobbar 12-21.30 imorgon och sedan ska jag ner på jubeliumet och dricka lite öl och lyssna på schlager med Julia. Så får se om jag hinner blogga, annars hörs vi på söndag :) Puss!

Härligt på mammas balkong igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0