30 maj 2013

 
God eftermiddag!

Har jobbat och tränat senaste dagarna och inte spenderat så mycket tid här vid datorn, men nu jäklar! Ligger i min One piece, ny duschad och har precis tittat på Avicii på turné. Kommer fan bli helt cpskadat på Bråvalla!! Så jävla mäktigt, kommer fan avlida av adrenalinkickar. Ryser sönder mitt liv såhär framför datorn liksom, längtar en aning! Men mindre än 1 månad kvar nu :))

Jag ska alldeles strax rota igenom garderoben och börja göra mig iordnig för kvällen. Ska grilla och dricka i stan med Sofia och några. Ska bli kul! Hoppas regnet håller sig borta :) Innan det ska jag på ett litet möte på Kanslit angående fotbollslaget jag eventuellt ska börja träna framöver!

Annars ska jag sätta i Julias löshår imorgon och hon ska sätta om mitt, sen ska jag olja altanen på kvällen och på lördag sticker jag  nog till Kaggebo. Bra helg framför mig med andra ord :) Hoppas ni också får se! Puss& hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0