3 november 2013

Hejjjj mina vänner

Kass update, I know. Men har ju hängt i Stockholm lördag-söndag som ni vet och jävlar vad vi haft det skönt! En massa shopping igår, god mat på Friday's på kvällen, chill på vårt bästa "bieber-hotell" framför Så mycket bättre, somnade tidigt och när klockan ringde åtta imorse var vi pigga och fräscha. Hotellfrukost, utcheck och sen t-banan till Gärdet där Kenza, Angelica Blick, Fanny Lyckman mfl hade bloppis. Lite köande men kom in en halvtimme efter öppning. Såå kul att träffa tjejerna igen. Dom är så gulliga asså! Köpte Kenzas föredetta (som nu är mina!!!!) drömboots. Är så kul för jag minns så väl när hon köpte dom att jag dog för jag tyckte dom var så sjukt snygga...och nu är dom mina...man ba whaaaaaat. Svarta läder boots men fullt med nitar på skaftet, ni som läser hennes blogg ver säkert precis vilka jag pratar om. Så-jävla-snygga...och jag fick dom för 300!! 

Efter bloppisen åt vi lunch på café och så blev det bio lite random. IRL som var jävligt bra och med ett viktigt budskap. Sen lite mera café häng och så avsluta vi med middag på Vapiano med jordens godaste carabonara!! Så nu sitter vi (lite fööör) mätta på bussen mot Linköping. 

Tack för denna helg Nermina :)
Kul någon är lika efterbliven som en själv och någon man kan tjata Justin med om och om och om igen. Kärlek ❤️



Blev så vidrig på denna bild, ljuset va helt fucked men de är trots allt självaste Kenza :)

Okejj la upp bild nu så nu ser även ni som inte följer kenzas blogg ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0