Så jävla pinsamt

Hahah, jag måste bara avreagera mig.
Detta var nog sista gången jag såg Idol. Det måste vara ett skämt?
Som ni vet skrev jag om detta förra veckan också. Att jag var trött på Kevins eviga rövslickeri. Att alla slickar hans röv och har gjort det sen dag ett i denns tävlingen. Är såååå jävla arg men samtidigt tycker jag det är så skrattretande. Det är så äckligt uppenbart att detta är uppgjort ifrån början. Jag vill inte ens tro att det är svenskafolket som sitter hemma i TV-soffan och verkligen tycker att Kevin är BRA PÅ ATT SJUNGA. Vilket är vad Idol går ut på. Inte att vara snygg, ödmjuk, trevlig och charmig. Utan man ska kunna sjunga, uppträda och ha en potential till att bli en VÄRLDSSTJÄRNA. Denna potetial har aldrig funnits hos Kevin Walker.
Och ikväll tog han Erik Rapps plats i finalen.
 
Inte för att jag tror att Erik behöver den där platsen i finalen. Han kommer bli stor i musikindustrin, garanterat!
Men det är principen. Tycker inte ni att det är pinsamt att vi (svenskafolket) har röstat fram en kille till finalen i Globen som inte ens kan sjunga? Okej, klart han kan sjunga. Men inte i den nivå som krävs för att man ska bli en VÄRLDSSTJÄRNA. Han duger i ett hörn på finlandsfärjan där han kan sitta och klinka med sin gitarr och köra lite aukustiska låtar, det är precis där han hör hemma. Men på en stor scen, nej nej nej nej neeeeeeeej.
 
Så trött, arg och ledsen på all skit.
Tur att jag jobbar nästa fredag så jag slipper se detta helvete. Vill bara kräkas.
Detta är skandal om något. Stor fel pinsam skandal. Och jag hoppas att ni alla bojkottar finalen nästa vecka.
Kevin sjunger falskt och alla som säger något annat är TONDÖVA. Jag är ledsen, men ni är det.
Blunda och titta inte på hans charmiga lendee. HAN KAN INTE SJUNGA. Usch fyyfan.
Idol är ett skämt
 
 
 
 
Jag komemr köpa din platta Erik för du är BÄST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0