15 oktober 2013

Go' kväll goingar!
 
Jag ligger nerbäddad i min bästa säng med en massa ljus tända och tvn på. Har precis tittat klart på landskampen som vi tyvärr förlorade. Men det var väl nästan väntat. Tyskland är ju Tyskland..
 
Jag har jobbat 11-16 idag. Skulle egentligen kört till 18 men ÅFF hade träning på förmiddagen istället för eftermiddagen vilket resulterade i att vi bara behövde servera dom mat på lunchen. Mig gjorde det ingenting om jag ska vara ärlig, för då han jag med bästa Bodypump passet idag med tillsammans med Jullan. Serri nu, har ni testat Bodypump? Är svaret nej, gör det!! Så jäkla skönt. Styrketräning för HELA kroppen och efter en timme är man verkligen slut i varje muskel, men så jäkla skönt. När passet var slut vid 19.10 stannade jag en snabbis på Willys sen raka spåret hem till Värna för att duscha, äta middag och så se fotboll. Slappis tisdagkväll!

Nu blir det några avsnitt av One tree hill innan jag ska sova. Har lite lätt huvudvärk så jag hoppas den försvinner med hjälp av lite sömn. Imorgon står löpning på schemat och ett kvällspass på jobbet. Övernattar hos lilla mamma sen också. Så ni får ha en fin onsdag så hörs vi. Pussas!

Kloka ord från en klok Julian..

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0