21 oktober 2013

3:e #MusicMonday idag vilket betydde vakna till en ny JB sång. Denna vecka släpptes Hold tight. Min favorit hittils. Sitter och kör den på Repeat just nu, helveteee vad braaa.
 
Förövrigt vaknade jag klockan tio idag. Åt lite ananas och sen hoppade jag i träningskläderna och gav mig ut på 6km rundan. Dock fanns det fan i mig ingen energi i kroppen idag. Vet inte om det var för jag inte ätit något mera än frukt innan jag stack ut. Sprang de första 3km, men sen blev det PW i 2km till sista km då jag löpte som en älg. Haha, kände mig lite halv dålig som inte hade LÖPenergi till hela rundan, men var ändå död när jag kom tillbaka och hade förbränt 500 kalorier. Godkänt!

Nu ska jag föna till mitt hår och ge mig iväg till Björs en sväng och snacka lite skit med Viktoria. Ikväll ska jag öaga thaimat med Marcus och så ska jag avsluta hos mamma. Blir nog en bra dag dehär.
 
Ha en bra start på veckan!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0