24 oktober 2013

Go'kväll peeeeps
 
Idag har jag jobbat en massa timmar. Började elva och slutade strax efter halv tio ikväll.
Fantastiskt. Blev överkörda som aldrig förr på lunchen och efter den kände man sig rätt färdig, men var bara försöka hitta lite mera ork och göra sig redo för rond 2 nu ikväll. Men jag klarade det finfint.
 
Hoppas allt är bra med er? Jag ligger i min säng och funderar lite över livet. Små ångest för att jag inte tränat idag, men tiden har inte funnits. Även suttit och kollat gamla Instagram bilder och ba hatat mig själv för att jag färgade håret brunt i våras. Vill ha det ljust igen, får försöka fixa till det innan Australien. På 3 månader ska de väl gå...förbannade hårproblem hela tiden..
 
Annars har jag nog tänkt sätta på ett oth avsnitt att somna till. Ett pass kvar denna vecka och det är imorgonkväll. Sen är jag ledig lördag-söndag, extrem lyx. Men innan passet imorgon blir det löpning. Ser jag fram emot just nu, får se hur pigg jag är på det imorgonbitti när man ska kliva upp ur en varm säng ;)

Puss
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Ha en bra helg! Kraaam!:D

2013-10-25 @ 22:08:31
URL: http://sicktwisted.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0