7 oktober 2013

Hejsan hoppsan!

Här har det visst varit lite halvdött i helgen, men så kan det va ibland. Sedan jag skrev sist har jag jobbat, haft filmkväll med Viktoria och spenderat ett dygn med arbetskamraterna ute på Gränsö. Himla bra helg med andra ord. Hade det så jäkla bra igår till idag med jobbet. Vi badade bubbelpool, pratade, skrattade, drack lite för mycket vin (iallafall jag) och åt en jättegod 3-rätters. Så jädrans trevligt rent ut sagt att umgås på ett annat sätt mot att bara jobba ihop.

Vi ungdomar (hahaha) höll igång ända till halv tre-tre tiden tror jag. Och imorse när jag vaknade var jag inte speciellt katig. Fy! Men jag tog mig iallafall bort till frukostbuffén, men jag fick inte i mig så mycket, men så kan det gå! Vi åkte hem vid elva tiden. Gick hem till mamma då och sov i soffan i två timmar. Vaknade och kände mig som en ny människa!

Nu ikväll har jag lagat fisksoppa och titta på tv. Är sjukt trött, så jag ska sätta på en film och somna till. Har frullen imorgon så klockan ringer 05.30.
 
Hoppas er helg varit fin ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0