9 oktober 2013

God eftermiddag ♥

Igår efter jobbet smsade Sofia mig helt spontant och skrev att hon fått en ledig dag såhär i veckan och ville att vi skulle ses och dricka lite bira och basta på kvällen. Så efter mitt Bodypump pass åkte jag hem och packade väskan och så vidare till Sofia som är i Missmyra hos sina föräldrar just nu (åkte alltså inte ända till värmland haha) Vi tog oss aldrig in i bastun utan det blev öl, gurka, morötter och dipp och så en massa massa snack. Sen sov jag kvar hos henne och imorse efter frukosten stack vi ner till hästarna och sen ut och red. Så himla kuuul! Väldigt länge sen jag red nu och speciellt med sadel, så det var jätte kul att de funka med knät.

Nu har jag varit hemma en stund, duschat bort hästdoften, ätit lunch och slappat i soffan. Ska alldeles strax hoppa i tränignskläderna och dra ner till gymmet. Ställa mig på Crosstrainern en stund och sen på Bodybalance pass med Julia. Jag jobbar bara imorgon 11-18 med, sen är jag ledig i fyra hela dagar. Värsta långhelgen och de ska bli grymt! Fredagsmys, utgång i Norrköping med Viktoria på lördag och fira kusinen på söndag.
 
Men ikväll efter träningen väntar middag och mys med lilla mamma. Perfekt! Vi hörs ♥
 
 
 
Detta är Justins nya låt. Så sjukt ärlig och så nytt sound på något sätt. En ny låt varje måndag fram till jul nu. Och då släpps Believe 3D hans nya film i USA. Jorrå ska nog överleva hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0