28 september 2013

När jag skrev datumet insåg jag att det är exakt 4 månader kvar idag tills jag och Jullan lämnar Sverige. Om ni bara visste hur mycket pirr jag får i magen när jag skriver detta, s-j-u-k-t. Hittade en tjej på Instagram som åkt med GoXplore och som åkte den 17 september iår och har följt henne lite nu via hennes IG, men även genom hennes blogg. Asså det är helt sjuuukt, längtar så jävla mycket att jag bara vill börja gråta. Det kommer bli sånt otroligt äventyr!

Annars ligger jag i sängen rn och lyssnar på musk, sov länge och låg kvar ett bra tag och surade över att jag inte kunde vara delaktig och köpa biljetter till 1D i juni. Kommer hem veckan efter dom spelat här (om vi inte blir kvar ännu längre). Men so what, kommer ju vara på livets resa och dom kommer säker tillbaka någon mera gång. Så länge det inte är JB jag missar är det chillllll.

Har slöat i soffan och tittat på Idol reprisen. Har inte varit så insatt iår men av det jag såg nu tyckte jag om Erik Rapp och Elin Bergman mest. Ska slappa vidare här, blir nog lite OTH och sen börja göra sig iordning för jobbet. Längtar tills imorgon när jag är ledig! Inga måsten alls. Underbart :)
 
midsommar fina tjejor
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0