Back to reality

Har blivit inkastad i tuffa verkligheten direkt här hemma nu. Men det har jag ingenting emot. Har jobbat en massa sen i söndags så nu har man kommit in i alla rutiner igen, himla skönt! Idag har jag jobbat frukost-lunch vilket betyder ledig kväll idag vilket är sällsynt just nu. Så jag njuter i tv soffan med pappa ikväll. Men det känns i kroppen att man jobbade till strax efter 23.00 igår och började 06.20 imorse, sängen kallar strax med andra ord.

Jag kommer jobba resten av denna veckan med, så de blir nog en 7 eller 8 dagars vecka. Helt perfekt för en fattiglapp som mig. Så det händer inte så mycket roligt i mitt liv som jag kan skriva om här tyvärr, just nu. 

Hoppas ni får en trevlig helg, min blir nog toppen även att jag jobbar 😊 Puss


Bestämde mig för att stödja ung cancer så vi kan få ett slut på den skit sjukdomen någon gång! Gör det ni med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0