2 adevent

Jag blev ledig idag vilket har varit helt underbart! Har spenderat hela den här söndagen i soffan framför massa filmer och brasan, så himla skönt. Nu känner jag mig redo för en full vecka med massa julbord och jobb igen!

Igårkväll slutade vi riktigt skapligt, allt var klart redan vid 10 och jag visste att jag var ensam hemma så jag kände inte för att dra hem och lägga mig och glo ensam en lördagkväll så det slutade med att jag åkt in till stan. Hängde med Viktoria, Robert, Jocke & Gustaf och slutade med att vi drog till Harrys. Men jag var nykter och körde hem på natten när jag tröttnade på alla fulla människor, ville vakna upp i min säng imorse.
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig, imorgon jobbar jag morgon så jag börjar vid 7.00. Ha en bra vecka!

Mysig bild från kräftskiva och sensommar, inte så "adventig" men struntsamma..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0