23/12

Då är julafton alldeles runt hörnet. Några timmars sömn bara så är vi där! Idag har jag styrt med lite av varje. Lagat mat, handlat, plockat hemma, varit hos viktoria en vända och så ikväll kom faster, micke och ena kusinen(johan kommer imorgon). Vi har även haft besök av grannarna och ätit minijulbord som jag lagat. Sen blev det uppesittarkväll. Från början med farmor, farfar, vickan, christina och micke. Men de slutade med att de bara var jag, farfar och vickan, dom andra gick och la sig. Hur som helst så lyckades jag vinna 500:- vilket kändes heeeeelt ok. Synd de inte var en miljon dock men 500:- är ju bra mycket bättre än inget.
 
Nu ska jag somna till någon film och ladda upp inför morgondagen. Den ser väl ut som vanligt! Kommer vara hemma hela dagen med pappas sida av släkten. Julfrukost här hemma med pappa & fredrik först. Sen julmat vid lunch hos farmor & farfar. Sen slappande vid tvn tills efter Kalle anka och sen fixar vi oss inför kvällen, käkar gröt och sen delar vi ut julklapparna lagom innan Tomten är far till alla barnen. Inga konstigheter!

Ha en riktigt God jul allesammans!
 
 

Tog kort tidigare på husen för att skicka till släkten i Australien. Ingen vidare vit jul som sagt var...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0