Några rader bara

Tänk att 2014 är slut om bara några dagar, känns så sjukt. Kan inte förstå att det har gått ett helt år sen vi var och firade in nyåret i Kläppen. Och jag var galet spänd inför min Australien resa. Vart tog detta året vägen? Visst brukar åren gå fort men denna gången är det verkligen helknäppt!

Som jag nämnde tidigare är jag/har varit totalt genomförkyld. Det började någon dag innan julafton och sen på juldagsnatten när vi festade blev de riktig illa. Har knappt kunnat prata och näsan är helt täpp. Är fortfarande inte bra även om rösten har börjat återvända. Hoppas att det ordnar till sig innan nyårsafton på onsdag!

Imorgon kommer det bli en heldag på stan med Viktoria. Mellandagsrean lär väl tyvärr vara ganska urplockad men jag ska på jakt efter nyårsoutfit. Det är 20-tal/Great gatsby tema på nyårsfesten som vi ska på! Riktigt kul men ack så svårt att hitta kläder. Men förhoppningsvis löser det sig imorgon! Tänkte köra en vända både inne i stan och ute på Ikano.
 
Nu ska jag mysa vidare här framför brasan och tvn och vila min snörvlande näsa!


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0