13 januari 2014

Gokväll kamrater!

Jag ligger i soffan och tittar på idrottsgalan med pappa. Väntar på att paradise hotel ska börja, efter det blir det bums i säng. Börjar jobba 6.30 imorgon. 

Idag har jag hunnit med en hel del. Sov dock sjukt länge, vaknade typ halv tolv och ba "oupsiiiii". Gick upp och åt sen frukost och chillade ett tag sen tog jag bilen ner till åtvid och handlade. Åkte hem och plockade bort julen och efter det vidare till björsäter och snacka skit med Jessica. Bra dag helt enkelt! 

Imorgon efter jobbet ska jag ta bilen och åka till Svanskog och hälsa på Sofia en sista gång innan jag lämnar Sverige! Blir en bra lång bilresa igen men är ju bra på det vid detta laget ;) 

Men nu är det strax ph och sen sova. Hoppas ni mår bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0