16 januari 2014

 
Tjabba fellas, är läget under kontroll?
 
Med mig är det bra, men jag ska erkänna att en hel del stress börjat smyga sig på inför resan och allt nu. Måste börja packa seriöst, måste få till det så jag kan säga hejdå till alla som vill innan jag drar, måste se till att jag har alla viktiga papper osv med mig. Börjar inse att det är riktigt nära nu...1,5 vecka bara och när jag tänker på allt jag ska hinna, pjuhh. Stressen tar över. Men just nu ligger jag i sängen och försöker koppla bort allting som ligger där och gnager annars. Det skjuter jag upp till efter helgen! Nästa vecka blir det 100000 saker som ska fixas, men jag ska nog hinna!
 
Jag har varit hos Sofia i Svanskog sen i tisdags. Vi har mest chillat och bara snackat skit. Vi åkte hem idag vid tolv och var väl framme i Åtvid vid fem tiden efter ett snabbt stopp hos mig i Värna. Jag mötte upp Julia och vi har fort runt i Åtvid som två yra höns. Vi ska ha avskedsfest imorgon så vi var och hämtade nyckeln till lokalen och sedan åkte vi dit och ställde iordning möbler osv. Var på systemet och sen handlade vi maten vi ska bjuda våra närmsta vänner på innan övrigt folk kommer lite senare. Ska bli riktigt kul!! Så nu ska vi bara få in en ljudanläggning och det kommer Anton och hjälper oss med imorgon mitt på dagen. Hoppas för allt i världen att han kan få det att fungera. Men det ska nog lösa sig. Jag har legat här hemma och gjort en lång spellista på datorn med all musik vi ska ha imorgon. Men nu är jag så trött efter allt farande över halva Sverige idag så jag ska faktiskt sova. Tar tag i resten imorgon, nu ska jag bara stänga av min hjärna och inte fokusera på något annat än att sova jävligt gott. Inga stressande tankar! Allting löser sig :)
 
Hoppas ni mår bra och haft de bra senaste dagarna. Vi får höras när jag har tid.
Puss
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0