6 januari 2014

Drömde om Australien inatt. Kan inte förstå att det bara är 3 veckor kvar tills vi är på påväg ner!!!
Måste börja packa snart. Måste fixa alla smågrejer som jag skjutit upp, försäkring, ppiller för ett år, cv och personligtbrev, skriva ut visumet, gå igenom alla papper så jag inte glömmer någonting. Får ta tag i det nu när man är tillbaka i verkligheten.
 
Idag ska jag iallafall träffa Julia och vi lär nog gå igenom en hel del av allting som ska fixas.
Men nu ska jag gå ner och äta frukost och sen blir det slingning av håret till och börja med!
 
Ha en bra måndag ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

åh vad fin! :)

2014-01-07 @ 11:07:02
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0