Fredagkväll

Har precis lagt mig i soffan och har inte tänkt röra mig från denna plats mera idag! Denna veckan har gått i ett så det känns underbart att bara slappa ikväll. I onsdags var jag ju på Ed sheeran i Globen. SÅ BRA! Vilken begåvad kille. Något av det bästa jag sett. Var helt chockad och tror jag rös mig igenom 90 minuter. Bästa på kvällen var Give me love, Bloodstream, Tenerife sea och Drunk. Vilken jäkla kille!

Igår var det bara att åka till jobbet på förmiddagen och sen körde jag 13h. Slutade 00.30 och då åkte jag hem och däcka direkt. Idag har jag varit i stan och fikat med linda, Pontus & camilla. Sen åkte jag ner och drack lite kaffe med Macke också som är hemma från Oslo i helgen. Var 10 månader sen sist, ganska sjukt! 

Nu ska jag snart äta. Annars är de tvn och jag som gäller ikväll! 




Lite från onsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0