Mycket som händer

Jag är inne på min tredje dag med huvudvärk och jag håller på att bli galen. Jag får såna här perioder ibland då ingenting hjälper och det är hemskt. Vaknade med skiten i söndags och det har inte släppt än. Ibland blir det lite bättre under dagarna men så blir det värre på kvällen/morgonen igen. Hoppas detta är sista dagen med denna skit för imorgon åker jag och Nermina till Stockholm över dagen för att shoppa och sen titta på Ed Sheeran på kvällen. Ska bli så jäkla kul och då har jag ingen lust att springa runt med spränghuvudvärk.

Annars är det fullt upp i veckan. Ikväll ska jag möta upp Nermina och sen åker vi till mamma och sover där. Åker till Stockholm tidigt imorgon och är borta hela dagen. Sen sover vi hos mamma imorgon med och jag åker direkt till jobbet från henne sen jobbar jag hela torsdagen. På fredag ska jag eventuellt träffa Linda på dagen och på kvällen har vi pratat om att åka och bugga i Norrköping. Måste ju öva!! Sen jobbar jag hela helgen. Fullt ös! Men det är roligt :)

Nästa helg kommer Emma & Carro till mig som jag träffade i Australien. Ska bli så sjukt kul med en liten reunion ♥
 
Vi hörs, puss!

Tar en liten klassiker från östkusten på mina favoriter. Saknar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0