Hösten är här nu

Hejsan hoppsan

Dåligt med skrivande här men har inte haft tid eller lust. Denna veckan har jag jobbat på bra, tränat lite och i onsdags vart de utgång med sofia. Riktigt lyckat! Vi hamnade på Hugo i Norrköping efter häng på 55an i Linköping först.

Vad händer annars då? På måndag ska jag på arvetsintervju för vikariebanken-Linköpings kommun. Känns så jäkla bra! Trodde aldrig att dom skulle höra av sig då jag inte har någon erfarenhet men så ringde dom i onsdags och kallade mig på intervju. Vore så jävla grymt rent ut sagt om jag fick det. Då kan jag skriva in mig på vikariebanken de dagar i veckan som jag ej jobbar på villan och på så viss få in lite mera pengar i månaden. Ni kan väl hålla tummarna på måndag?

Annars idag har jag hängt med mamma efter en stund på gymmet. Gått på stan och sen ätit middag ihop. Handlat present åt fredrik som fyllde 20 igår och som kommer hem från Oslo nästa vecka.

Nu har jag bäddat ner mig och ska snart sova. Imorgon ska jag jobba på dagen och på kvällen blir det badtunna hos Jocke med viktoria och lite fler folk. Ska bli riktigt nice! Trevlig helg ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0