Söndagkväll

Hejsan hoppsan

Då börjar denna helg närma sig sitt slut. Igår var vi på Life in color och det var så jävlaaaa kul!! Först förfest häng hos linda med henne, pontus och viktoria. Lite senare kom även ett gäng med pontus sthlms vänner. Runt nio drog vi till saab arena och sen var det bara att köra! Style of eye, Albin mayers, Sebjak och Rebecka & Fiona var några av dom spelade. Dansade hela kvällen! Stötte även på min paradise hotel favorit Kristian, världens skönaste kanske. Och så lille "snygg-eric" där på ett hörn med.

Idag har vi haft mys hos mamma med hennes sida av släkten och firat fredrik och min kusin i efterskott. Lille Elvin var i sitt esse, världens sötaste kille!! Om två veckor ska jag och mamma åka upp till dom och hälsa på i Uppsala, längtar ❤️ 

Nu ska jag se på landskampen och sen sova, hoppas er helg varit bra!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0