Fin söndag

Ledig söndag, så jäkla skönt! Jobbade till sent igår, tror jag var hemma runt 1 så en lång sovmorgon imorse var inte så dumt. Annars går jag mest omrking och plockar och styr här. Har sån jäkla träningsvärk i armarna att jag knappt kan böja dom, ouchi. Men vid fyra öppnar gymmet så då ska jag ner och köra en timme. Se om man kanske kan träna bort det onda?

Har precis köpt min och Viktorias Life in color biljetter. Fy sjutton så roligt det ska bli!! Är så himla taggad. Men det är 2 hela veckor kvar så mer taggad lär man väl hinna bli innan det är dags!
 
Nu ska jag dammsuga lite och sedan fortsätta mitt slappande. Ikväll ska jag laga grönärtssoppa med räkor, så gott!

Hoppas ni har en fin helg ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0