Frustrerad osv

Är så extremt less på skattekontoret i Australien, dom har verkligen kört denna dagen i botten åt mig. Har i en månads tid försökt att få mina skattepengar inbetalade på mitt svenska konto men någonting är uppenbarligen jävligt svårt för dom att fatta. Jag har skickat mina bankuppgifter 4 gånger och det enda dom mejlar tillbaka till mig är "Your IBAN number is invalid, please send the correct IBAN number". MEN FÖR I HELVETE DET ÄR JU DET RÄTTA SOM JAG SKICKAT TILL ER 5 GÅNGERRRR NUUU. Har ringt och pratat med banken och jag har (efter dagens besök) varit inne hos dom 2 gånger och försökt klura ut vad som är problemet. Men banken ger mig exakt samma IBAN som jag redan skickat vilket betyder att det inte är något fel på mitt IBAN. Det måste ju vara dom där borta i Australien som gör något fel? Jag fattar inte ett skit. Men efter morgonens mejl där dom skrev för 6:e gången att jag var tvungen att skicka det rätta IBAN numret höll jag på att kasta mobilen i väggen. JAG GER ER JU RÄTT IBAN NUMMER; FATTA! Haha, åh åkte nästan ifrån banken imorse och grät för jag var så in i helvete frustrerad. Det handlar inte om en fjuttig 500 lapp typ som jag ska få tillbaka heller utan det är flera tusentals kronor. Och jag är verkigen i behov av dom plus att jag fortfarande är skyldig Julia & Robin 5000:- var efter att vi hade sönder taket på NZ. Så extremt mycket energi man blir av med pga såna här jävla skit saker. Nu har jag skickat min pappas bankuppgifter i hopp om att dom kan överföra pengarna dit. Går inte det heller måste ju DOM göra något fel. Både mitt och pappas IBAN kan ju inte vara "invalid". SUCK..

Nu ska jag alldeles snart sätta mig i bilen och åka in till stan. Andra buggkursen är det dags för ikväll. Ska bli roligt att tänka på något annat!

 
Snacka om bildbrist, men jag är ju iaf glad här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0