9 mars

Då har påsken passerat, har ni haft en bra sådan? Min har varit toppen! Skärtorsdagen jobbade jag på villan sedan åt jag påskbuffé i värna bygdegård med pappa, fredrik, annika och hennes barn plus en massa värnabor. Efter middagen blev jag skjutsad hem till stan igen där de blev förfest och sedan klackarna i taket på harrys, väldigt lyckat! På långfredagen åt jag lunch med viktoria familj på jobbet och sedan på kvällen var jag hos barndomsvännerna och pratade minnen och fick återigen, MAT. Det enda man här under påsken känns de nästan som.. ;) På påskafton åkte jag, viktoria och tobbe till elmia. De blev fest i bilen hela eftermiddagen/kvällen innan vi åkte hem framåt halv ett någon gång. Var i alla fall väldigt kul där och sån jäkla go stämning! Resten av ledigheten blev de mest att slappa vilket behövdes efter den fartfyllda helgen. Sen i tisdags jobbade jag på sandtagsförskola med 1-3 åringarna fick även vara där igår och så idag så de har varit riktigt mysigt. Leka med barnen och bra personal var det. Får hålla tummarna att jag kan få komma tillbaka dit snart igen! 

Imorgon är jag ledig vilket viktoria också är, tror de står slapparhelg på schemat. Inga planer alls! Kanske blir grillfest hos Malin i kisa på lördagkväll. Sen ska jag nog en sväng till kusinerna på dagen på lördag. Men de är nog allt! 

Ni får ha en trevlig helg :)


Detta är förövrigt min nya bil som jag förhoppningsvis får hem i helgen! Wihooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0