Dags för nytt kapitel

Imorgon börjar jag på universitet.. Har varit helt lugn ända fram tills för någon timme sen när jag insåg att jag faktiskt ska ge mig in i detta. Allt är som en ny värld för mig, men det är de väl för alla nya universitetsstudenter. Beställde min allra första kurslitteratur och de var först då som jag började bli lite nervös, men även himla taggad. Det ska bli riktigt kul att kliva in i detta och börja plugga igen! Så imorgon kör vi!!

I helgen har jag haft en riktigt mördarhelg på jobbet... Jobbade till halv fyra imorse.. 70-årsfest och de var verkligen klackarna i taket. Men framåt morgonkvisten var man inte så himla pigg på livet längre, speciellt inte med tanken i bakhuvudet att man skulle vara tillbaka på jobbet vid 9.00 imorse igen.. Usch! Men jag tog mig ur sängen på något konstigt vis efter att ha somnat runt halv fem, ögonen svullna och kändes som två grustag, ont i hela kroppen efter allt spring på kvällen och det kändes som man var riktigt bakfull av trötthet.. Men det var bara att bita ihop. Sen körde vi gärnet fram till halv fyra i eftermiddags. Behöver jag ens säga att jag var helt slut när jag kom hem? Jag satte på en film bara för att ha något att somna till och sov en sväng innan jag skjutsade Viktoria som skulle iväg med sitt jobb. Sen ikväll har jag bara tagit det lugnt, lagat lite köttfärssås och spagetti, legat i soffan och slöat, beställt lite böcker som sagt, slötittat på film, letat hotell i London och klickar runt på Facebook.. Skön kväll!
 
Nu har jag precis lagt mig i sängen. Lyssnar på Håkan och laddar för imorgon. Nu ska jag sätta på Johan Falk att somna till- trots att jag redan sett alla..SÅ.BRA!
 
Ha det fint så hörs vi snart :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0