En liten uppdatering!

Hej hopp!

Nu blev de lite bloggpaus här igen, det har varit fullt upp senaste dagarna. Skola och jobb i fredags och sen i lördags åkte jag till henke och blev kvar tills igår förmiddag. I lördags var vi i Västervik och handlade julpynt åt honom eftersom hans blev stulet för något år sen. På lördagkvällen gjorde vi gott käk och tittade på Mig äger ingen som gick på tv. I söndags var vi på middag hos hans föräldrar och på kvällen bakade vi pepparkakor och efter det tittade vi på Beck innan vi gick och la oss. En väldigt skön helg! Synd att man är så uppbokad på helgerna så dom inte kan se ut sådär oftare <3

Igår när jag kom hem fixade jag lite julklappar på stan och resten av dagen tog jag de bara lugnt. Jag har blivit så himla förkyld! Idag är det fullt upp med skola och jobb. Hoppade första föreläsningen och satt hemma och fixade lite plugg till torsdag istället som ska lämnas in då. Men nu har jag tagit mig till skolan för andra föreläsningen idag. När den är slut ska jag åka direkt till konsert och kongress och jobba där ikväll. Känner verkligen inte för det.. Är som sagt förkyld och känner mig lite deppig idag. Vet inte om de hänger ihop med min snoriga näsa kanske? Men jag ska släpa mig dit ett par timmar. Hoppas jag kan gå skapligt ikväll så jag slipper vara död imorgon i skolan när vi ska planera grupparbetet som vi ska redovisa efter jul och nyår.

På torsdag efter skolan ska jag åka ner till Vimmerby igen tror jag. Det känns kul att ha det att se fram emot för i helgen blir det fullt upp med jobb på Villan fredag-lördag :) 

Så fick ni liten uppdatering, nu är det föreläsningafokus igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0