Hetsigt

Fredaaag.. vilket dock har inneburit jobb för mig och morgondagen likaså, men jag gillar såna helger också. Senaste dagarna har varit så hetsiga. Jobb plus skola och jag har varit ganska stressad som jag tror att jag nämnde sist? I tisdags kände jag mig deppig och på kvällen när jag jobbade kom huvudvärk smygandes.. Sen i onsdagmorse vaknade jag med skiten och när jag satt och åt frukost fick jag se att Universal droppade bomben att Justin skulle komma till Sverige.. Detta lindrade inte direkt min stress och huvudvärk. Jag är världens största Bieber-tönt som jag tror alla som känner mig vet om. Jag tror att detta aldrig komme växa bort från mig, helt ärligt! Jag vet inte riktigt vad det är med honom som gör att jag tycker om honom så mycket? Hans musik såklart, hans personlighet och sen är han snygg som få. Hur som helst, han har mig lindad runt sitt finger. De är en jävla tur att jag har Nermina som är lika Bieber-töntig som mig. I alla fall började hetsen direkt där i onsdags över hur fan vi skulle få tag i dom bästa biljetterna. Men vi hade sån jävla tur idag när dom släppte pre-salen på hans fan club så vi fixade golden circle biljetter!! Vilket är en av de bättre ståplats katergorierna längst fram vid scenen. Så sjukt gött.. och direkt när vi köpt dessa biljetter släppte min huvudvärk.. haha har seriöst mått psykiskt dåligt sen i onsdags över hur fan vi skulle fixa grymma biljetter. På torsdag när biljetterna släpps officiellt lär de bli kaos.. Så gött att man har säkert kort nu och slipper hetsa med halva Sverige! Dock hindrar nog inte de oss från att försöka få tag i kategorin J eller B pit som är ÄNNU bättre.. vi har ju inget att förlora ;)
 
Men nu ska jag sluta babbla om det där. Mera än att de har varit hetsigt i veckan så har jag hunnit med lussebak med mamma och igår åkte jag ner till Henke.. Vi gjorde lite julkäk med Jansson, prinskorv och köttbullar, mysigt. Eftersom jag jobbar helgen blir de inte så mkt häng av.. och nästa helg jobbar jag fredag och sen ska jag till tranås badhotell lördag-söndag. Fullt upp med andra ord. Tur de är jul och ledigt snart!

Imorgon blir de julbordsjobb på Villan men innan de ska jag kanske dra ner en sväng på stan och leta lite julklappar.. Om jag hinner. Annars tar jag de på söndag. Har inte så mycket julklappar kvar vilket känns skönt :)
 
Längtar till solen, om man hade haft råd med en kreta resa typ..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0