Sovmorgon!

Den här morgonen har varit så himla skön! Imorse gick vi upp vid sju och gjorde varm choklad med grädde och grejer och kollade på julkalendern. Men ae, jag vet inte varför de är så svårt att göra en bra kalender nu för tiden? Såna som gick när jag var liten.. Årets kändes som ett faktaprogram? Konstigt.. Men de kanske blir bättre. Efter julkalendern gick jag och la mig i sängen igen och somnade om, så himla skönt. Sov till halv elva och nu har jag precis ätit en god frukost.

Nu ska jag alldeles strax göra mig iordning och åka till skolan och gå på en föreläsning. Efter det blir de raka vägen till villan och jobba första julbordet! Ska bli sååååå mysigt :)


Gofrukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0