Torsdag 3 december

Godmorgon! Eller godförmiddag. Jag satte klockan på 9 idag och kravlade mig upp ur sängen vid halv tio för att dra iväg och handla lite. Så nu har jag gjort det och käkat lite frukost framför tvn. Har lite huvudvärk och känner mig seg och tung i huvudet idag.. Vet inte om de är för jag varit lite stressad senaste dagarna med massa läsning från skolan och så jobb på det. Men jag hann läsa och fixa plugget igår innan jobbet och nu kanske jag slappnar av lite när jag har fixat det och bara har en jobbdag kvar imorn. Men idag är jag ledig från jobb, så jag ska bara till skolan och ha seminarie och efter det ska jag hem till pappa en sväng! 

Skönt att det snart är helg! Imorn ska vi ut till våra VFU platser och göra en fältstudie för denna kurs vi jobbar med nu. Sen blir de jobb på villan på kvällen! På lördag ska jag åka ner till henke, vi ska fixa lite julmys tror jag. Skönt med en lugn helg! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0