Måndagskväll

Hur har ni haft eran helg? Min har varit topp! Jobb i fredagskväll och fest med utgång i lördags. Lyckat! 

Har precis avslutat en Skype date med Julia. Åh helvete vad jag saknar henne!! Knäppt att vi inte har setts/hört varandras röster sen den 12/8 när jag lämnade sydney, nästan ett helt halvår. Längtar sååå mycket till juni när hon kommer hem <3

Nu ska jag alldeles strax sova. Imorgon ska jag vicka i särskolan på allé. Är lite nervös, som alltid med nytt ställe och nya uppgifter. Men de ska nog gå bra! Jobbar 7.45-15.00. Får se om de blir en vända till gymmet efter det eller om jag åker direkt hem. 

Liten uppdatering om läget fick ni där. Annars då... På fredag drar jag och linda upp till Pontus i Stockholm, fan så kul de ska bli! Låt veckan gå fort :) Ha de fint! Puss 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0