Sjukstuga

Det har visst varit ganska dött här senaste tiden, men jag lever iaf! Just nu är det sjukstuga hos oss. Viktoria började må dåligt i måndags och har varit hemma hela veckan och jag blev dålig igår. Kämpade mig upp och hade frukosten på jobbet imorse men sen fick Frida komma och byta av mig så jag kunde åka hem och lägga mig. Så nu ligger jag nerbäddad i sängen!

Senaste veckan har jag mest jobbat. Sen haft besök av mormor & morfar i tisdags och igår var mamma och jag hos min moster och hälsade på för Hanna & lilla Elvin var hemma. Men jäklar vad Elvin hade växt sen i julas, nu bara for han fram på golvet. Tänk att han snart fyller ett, tiden flyger förbi!

I helgen blir de nog lugnt! Försöka vila bort denna dumma sjukdom. Ni får ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0