Fantastisk helg

Har ni haft en bra helg? Min har varit grym! Fredagen bestod av tacokväll och sovdags tidigt, vilket var riktigt välbehövligt! Igår blev de en riktigt slapp eftmiddag. Kollade igenom 3 filmer och bara slöade i soffan, ljuvligt! Framåt kvällen kom Sofia till oss och det slutade med att vi drog till Linda och det blev förkrök med henne, pontus och hans kompisar från stockholm. Efter några timmars förkrök hamnade vi på harrys och jag hade sjukt kul! Varför är det alltid så att dom bästa kvällarna är dom spontana? Riktigt lyckat!

Idag har jag inte varit speciellt bakis heller vilket kändes riktigt lyxigt. Mest trött då vi somnade runt 5 imorse. Sov några timmar i soffan framför en film och sen drog viktoria till björs och då cyklade jag bort till mamma en sväng. Käkade med henne och snackade lite skit. Nu har jag landat hemma i soffan igen och sitter och lyssnar på bästa håkan på högsta volym. Väntar på att Viktoria ska komma hem från björs igen. Ska göra mig en kopp te och en knäckemacka, blev riktigt frusen när jag cyklade hem från mamma. Annars lär de bli en tidig kväll, lite sömnbrist här! Puss
 
 
 
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0