Fredagkväll

Hej & hå, här har det varit fullt ös senaste dagarna. I onsdags jobbade jag på villan och på eftermiddagen ringde dom till mig från konsert & kongress där jag sökt extrajobb och frågade om jag hade möjlighet att extra jobba torsdag och fredag. Det passade utmärkt eftersom jag inte var schemalagd på villan. Så igår började jag 9.00 och gick hem 01.45, ja ni läste rätt. Lagom saftigt första pass! Var gråtfärdig av utmattning när jag skulle cykla hem mitt i natten men de fick gå. Somnade vid 02.30 och sen ringde klockan 07.30 imorse och de vara bara att släpa sig upp trots att det gjorde ont i hela kroppen. Så blev det ett 9-16 pass idag. Väldigt tuff start men kul att ha fått in en fot där nu :)

Nu har jag intagit soffan. Jocke och rasken är här och vi har ätit tacos och om en stund blir det film :) ha en trevlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0