Good weekend

God eftermiddag!
 
Jag ligger under en filt i soffan och lyssnar på musik. Ögonen är riktigt tunga idag efter en lång dag på Konsert och kongress igår med jobb. Himla mycket spring och många timmar. Igår var de Ridsportsgala och de var roligt! Så himla annorlunda mot vad jag är van vid på Villan men de är skoj med lite variation. Tjejerna(och killarna) jag jobbar med på k&k är så gulliga med! I alla fall så kom jag hem vid 3 inatt och då däckade jag stenhårt. I Fredags var Linda & Pontus här och vi käkade plankstek och drack vin. Sen drog Viktoria på fest och vi satt kvar här och snackade skit och lyssna på musik. Men när Linda & Pontus stack vid 12 så tog jag taxi till Viktoria och sen hamnade vi på Harrys, som vanligt. Börjar bli stammisar där nu! Men fan vad fint det är! Gick dock inte ut förrän vid halv två så de blev inte så lång tid där inne men vi röjde på den tid vi var där. Så igår när jag vaknade var jag riktigt sleten men som tur var kvicknade jag till innnan jag drog till k&k vid 13.00.
 
Idag sov jag till 12! Gud så jäkla skönt det var. Sen har vi varit iväg och handlat på Maxi och nu ligger jag ensam hemma och slappar som sagt. Mamma kommer hit om 2h och jag ska bjuda på köttfärssoppa då. Så ska snart inta min plats i köket. Magen kurrar redan nu så de ska bli supergott sen!
 
Hoppas att ni har haft en bra helg!
 
Sitter på tojjas dator så ni får en goding från midsommar 2013
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0