Onsdag eftermiddag!

Har varit så sjukt rastlös senaste dagarna!! Viktoria har gått i skolan nu tisdag-onsdag och jag har varit ledig så har verkligen inte haft något att göra. Alla andra kompisar jobbar ju också eller går i skolan, riktigt segt. Men har gått en promenad både igår och idag i alla fall, bra och röra lite på sig.

Nu är det i alla fall fullt upp resten av veckan och det känns bra. Imorgon jobbar jag frukost-lunch på villan, på fredag ska jag på "arvetsintervju" angående vikariebanken i Åtvid, sen har jag tid på kvinnohälsan och byta mina p-piller som jag inte orkar med längre..ger mig massa dum huvudvärk hela tiden. Sen på fredagkvällen blir det nog plankstek här hemma, får se om linda och ponta kommer med. På lördag ska jag jobba på konsert och kongress igen, blir nog en ganska lång dag. Härligt!! 

Ha det fint ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0