Tisdagkväll!

Har precis lagt mig i sängen med mina headphones på högsta volym, lite fint! Det bästa som finns är att somna till Håkans ljuva stämma! 

Förövrigt har senaste dagarna varit lugna! Jag har varit ledig första delen av veckan, är ledig imorgon med sen kör jag frukost-lunch på villan torsdag och fredag. Härligt! 

En liten kul grej jag och viktoria gjorde igår var att dra en vända till federal och pierca oss! Hahah, jag gjorde en smiley så en rätt diskret liten grej som bara syns när jag ler. För väl skona mamma och pappa lite så dom inte blir helt knäckta! Men jag har alltid velat ha en smiley så nu kände jag att jag faktiskt kunde få bestämma själv vad jag ville göra med mitt liv även om mamma och pappa tycker det är fult ;) Var även på Ågatan bar igårkväll med linda, danni och anna. Drack ett par bärs och snackade massa skit, så mysigt!! ❤️

Annars är de mest tagg inför lördag här! Inflyttningsfest på lördag, tagg!! 


Kommentarer
Postat av: sandra

Har följt din blogg så länge och tycker att du äger! Skulle bli jätteglad om du kunde ta dig en minisekund och checka in min! You rock!

2015-01-15 @ 21:41:23
URL: http://nouw.com/palmgrens

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0