Friday I'm in love alltsåå

Hejsaaan,
 
Skulle skriva ett inlägg igår men blev avbruten så jag orkade aldrig publicera det, allt blev så himla rörigt. Påtal om röra så bor vi i någon form av flyttröra just nu. Eller okej, de var lite värre i tisdags/onsdags när Julia och Jon precis hade flyttat in.. Nu börjar de bi lite ordning. Viktoria har sin säng i vardagsrummet just nu och hennes liv är nedpackat i 45 resväskor eller något, men imorgon sticker hon iväg till Sälen för säsongsjobb. Fan så kul hon kommer få det, är faktiskt ganska avis. Planen var ju att jag skulle åkt med upp och säsongat först, men eftersom jag kom in på universitetet fick jag prioritera bort det. Men hon kommer få de så himla kul och jag tror att jag, Julia och Jon kommer få det toppen är i Linkan också dessa fem månader. Så idag är sista dagen jag ser henne nu på ett tag. Men vi har hyrt stuga och ska upp till henne över nyår så det känns ändå ganska bra. Vi ses med andra ord om en månad igen och det ska bli så himla kul!

I veckan har jag bara varit i skolan en dag vilket var igår. Hade ett riktigt givande seminarie. De börjar dra ihop sig för tenta nu, 6 dagar kvar. Känns mig fortfarande ganska osäker men ska köra "sista-rycket-plugg" nästa vecka, sen får det helt enkelt gå som det går. Meeeeen, idag är det fredag och de känns så skönt. Var lite vitt ute imorse när vi vaknade. Viktoria hade fixat världens frukost med frallor, kokt ägg, juice, te, kaffe och allt man kan önska. Så himla mysigt. Jag fick världens julstämning när vi satt där och det var lite vitt på taken utanför. I helgen blir det ganska lugnt annars. Ska åka till Henke i eftermiddag och får se om jag åker hem imorn eller stannar till söndag. Ingen av oss har något planerat så jag tar det lite som det kommer. Skönt med inga speciella planer i alla fall. Känns som de är första och sista gången på länge. Nästa fredag ska jag jobba första julbordet. Men de ska bli sååå mysigt. Har fått ganska mkt tider på Villan i december vilket är helt perfekt.. och det är ju så himla mysigt att jobba julbord. I alla fall de första 2 veckorna.. sen brukar man typ må illa av doften från Jansson och köttbullar, haha.
 
Men hörrni nu har jag babblat färdigt tror jag. Ni får ha en trevlig helg!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0