Världens finaste Håkan

Idag är jag ledsen... I veckan gick världens bästa Håkan ut med att han skulle köra en favorit i repris nästa sommar med en såndär magisk spelning på Ullevi. Jag blev så himla glad! När han spelade där sommaren 2014 så var jag i Australien så jag missade den spelning. När jag såg bilder och videos från spelningen dagen efter där nere i Sydney kände jag bara "Åh vad har jag missat". Sen får man denna chans! Lycka! Julia och jag såg honom i Borgholm 2013 och det var så magiskt. Kan inte ens föreställa mig vad en spelning i hans hemstad på ett fullsatt Ullevi skulle vara. Men nu till det tråkiga.. Jag fick inga biljetter. Har varit så arg och ledsen idag! Satt spikad vid 12 och väntade i kön ända till klockan 15.00 och då hade dom till och med hunnit släppa en extra konsert, men när jag kom in strax efter 15 var båda spelningarna slutsålda. Sen går man in på Facebook och ser hur det svämmar över att idioter som köpt upp massor biljetter som dom nu säljer till hutlösa priser överallt på internet. Vi pratar flera tusen för en ståplatsbiljett. Det gör mig så jävla förbannad och ledsen. Där väljer man alltså att tjäna pengar på fans som bara vill få se sin stjärna. Jag vägrar köpa av någon pengakåt idiot som utnyttjar en sån här situation. Men jag har fortfarande hopp kvar inom mig. Det är långt kvar till 4-5 juni och enligt Live nation kommer dom nog försöka släppa flera biljetter när dom sett över sin produktion. Hoppas! Jag håller alla tummar.
 
Men visst är det lite sjukt.. 130 000 sålda biljetter på 3h. Håkan Hellström!! Det finns ingen svensk artist som denna fantastiskt fina man. Jag är så imponerad, han slutar aldrig förvåna mig!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0