September

Hej!

Det har gått några veckor sen jag skrev här senast, men det har varit fullt upp! Skolan har dragit igång och än så länge har jag överlevt mina första veckor. Det känns kul och bra.. Men svårt. Allting är ju så nytt och så himla mycket klurigare än när man typ gick i gymnasiet. Men jag tror man kommer in i det efter ett tag.. Känns redan som jag har börjat få någorlunda koll på systemet i alla fall. 

Sen sist har jag även hunnit med en mini weekend i London med nermina. Underbara dagar med massa shopping, turistande, god mat och mys. Har ni inte varit i London tycker jag utan tvekan att ni borde åka dit. 

Nu är det fredag och helg igen, vilket känns himla skönt! Dock ska jag jobba en sväng imorgon på villan. Har frukosten! Men det var ett tag sen nu så det ska bli kul. Ikväll har jag varit hos linda och pontus, spanat in deras nya lya, käkat grillat, snackat skit och myst med bebismagen. Så kul! Nu är det bara 2 månader kvar tills lille skrutten kommer. Det ser jag fram emot! 

Jaha, där fick ni en liten lägesrapport. Nu är det sovdags så jag tar mig upp när klockan ringer imorgonbitti :) Trevlig helg! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0