Ändrade planer

Jag kom hem för en liten stund sen efter en dag med jobb på Villan. Blev lite ändrade planer för tanken var att åka till Henke idag men så ringde dom in mig på jobbet och så tänkte jag att jag kunde dra till Vimmerby efter att jag slutat men då blev jag inkallad på arbetsintervju på Ikea som jag sökt imorgonbitti plus att jag behövdes på jobbet imorn på lunchen igen så jag åker ner imorgon efter jobbet istället. Håller fan på att sakna ihjääääl mig :(( Men imorgon då jäklar. Förövrigt kul med arbetsintervjun imorgonbitti, men lite nervös alltså. Jag har sökt en 15% tjänst (typ 6h i veckan) på Ikea som kundrelationsmedarbetare som även kunde bli sommarjobb sen. Trodde dock inte de skulle ringa för jag har ingen direkt erfarenhet av handel mera än när jag sommarjobbade i kiosken där min sommarstuga är men de är ju lite skillnad mot en sån stor firma som Ikea. Men det blir spännande och ska säkert gå fint. Hoppas jag kan skjuta bort nervositeten och visa min bästa sida!

Nu ska jag försöka läsa i min bok som inte gått så bra sista tiden.. Igår efter skolan skulle jag gjort de men somnade och sen började jag styra med andra saker än läsningen. Sen var tanken att läsa imorgon efter intervjun hos henke medan han var på jobbet men nu blev det ju jobb den tiden och jag tänker inte göra de imorgonkväll. Så nu MÅSTE jag ta tag i detta!

Håll tummarna för mig imorgonbitti på intervjun vetja! Trevlig helg med <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0