Back home

 
Fick de här fina rosorna från H igår när han kom hem från jobbet, att lite blommor kan göra någon så glad. Så fin kille jag fångat :) Nu är jag tillbaka hemma i Linkan igen, såååå jobbigt igårkväll när vi skulle sova och jag visste att han skulle upp och iväg till jobbet på morgonkvisten och jag iväg till skolan en stund efter. Usch, ville inte somna för jag ville inte ha morgon, haha. Så töntig jag är men det är så jäkla tungt varje gång vi skiljs åt. Jag hade förövrigt så svårt att ta mig ur sängen imorse så jag fick stressa ihjäl mig. Åkte 08.20 från Vimmerby och var framme i Norrköping 09.57 och vi började 10.15. Men jag parkerade en bit ifrån för att spara på pengarna till parkeringen så jag fick typ springa från bilen till skolan. Löpte in på pressbyrån med och köpte kaffe och frukost för det han jag inte på morgonen men jag var framme i klassrummet 10.16 och då hade dom precis börjat. Bra jobbat ändå av mig! Körde dock inte direkt lagligt på motorvägen, haha. Gillar inte när dagen börjar sådär stressigt annars men i och med de fina vädret så höll jag humöret uppe. Seminariet gick bra och vi slutade vid 12 och då satt jag kvar med några klasskompisar lite och snackade om tentan innan jag gick tillbaka till bilen.
 
Nu har jag ätit lunch och tänkte sätta mig och tentaplugga lite. Idag blir det lugn kväll hemma! Ons-tors har vi inget i skolan så jag ska fortsätta jobba på tentaplugget inför nästa vecka. Sen på fredag har vi uppsamling av kursen så då får vi se om de klarnar eller om man bara blir förvirrad..
 
Hoppas ni har en fin tisdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0