Måndag

Godmorgon!

Hoppas eran helg har varit fin, min har varit toppen. Just nu har jag precis ätit frukost.. Är fortfarande kvar hos Henke men ska alldeles strax göra mig iordning, packa ihop och åka hem mot Linköping och se om lägenheten står kvar. Jag ska fixa naglarna klockan 13 idag, såååå himla kul.. Äntligen!! Jag och Nermina gjorde det i London och dom satt kvar typ två månader och sen skulle jag göra om dom hemma men då var mina egna naglar ganska skadade efter det vi gjorde i London (tror dom var ganska dåliga, sa att de va gel men så var de akryl..) i alla fall så vågade hon hemma inte förlänga mina då så hon gjorde en förstärkning och sen var tanken att jag skulle göra förlängning innan jul men då hade jag inte riktigt råd. Men nu jäklar ska jag kosta på mig förlängning och någon fin färg! Efter nagelförlängningen ska jag hem och plugga. Jag är ensam hemma till torsdag för julia och jon är på gran canaria dom lyllosarna. 

I veckan annars är de skola tisdag-torsdag sen ska jag hem till pappa någon eftermiddag, arbetsintervju för sommarjobb i Åtvid på onsdag, träffa mamma och linda. Men vi hörs i veckan! Ha det fint :) 


Frukost stuuuuund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0