ONSDAG

Hej onsdag förmiddag!
 
Jag sitter i soffan och tittar på Malou efter tio. Har ätit frukost i lugn och ro och bara tagit det lugnt nu på morgonen. Igårkväll kände jag mig riktigt seg efter att jag käkat så jag trodde jag åkt på feber men det var falskt alarm. Hade spänningshuvudvärk och var bara allmänt hängig. Men antar att jag bara var trött. Idag känns de lite bättre, fortfarande seg och lite huvudvärk men i alla fall bättre än igår.
 
Jag ska slöa här ett tag till sen ska jag göra mig iordning och dra mot åtvid för arbetsintervju. Det är intervju inför eventuellt sommarjobb! Blir spännande, jag har knappt varit på arbetsintervju tidigare, i alla fall inte på gruppintervju som jag ska idag. Efter intervjun ska jag ta en sväng hem till pappa. Och sedan ikväll kommer mamma hit. Jag ska bjuda på lite käk och sen ska vi titta på gamla foton som mamma hade sorterat, mysigt. Frågan är bara vad jag ska bjuda på för mat. Ska gå och riva igenom frysen strax!
 
Hoppas ni får en bra onsdag!
 
 
Vad man saknar att vara brun.....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0