Semledagen

Go'middag där!
 
Jag sitter och försöker läsa och plugga och de går ganska bra. Har inte kommit så långt med läsningen för jag hittar hela tiden nya begrepp som känns viktiga att notera till tentan. Men men. Idag sov jag riktigt länge, men jag kunde inte somna igår kväll, vet inte om de var för att jag slumrade till när jag kom hem från skolan igår och sov typ 45 minuter? Ibland kan jag vara så himla känslig för det. Somnade någon gång efter ett och vaknade strax efter 10. Jag var så himla sugen på gröt imorse (?) haha, konstigt men jag drog upp till Coop och köpte havregryn så jag kunde få min gröt.
 
Jag hade tänkt att jag skulle dra ner på stan och köpa present åt mamma idag men jag vet inte om jag ska ta de imorn istället. Jag mitt svarthuvud glömde min plånbok hos Henke i söndags med alla kort och allt. Som tur är så har Viktoria och jag tvillingkort på Ica banken och hennes kort har varit här hemma hos oss så jag kan överföra till det. Men jag överförde imorse och pengarna har inte kommit in än och gör kanske inte det förrrän imorn för de brukar ta någon dag så jag har helt enkelt inga pengar tillgängliga just nu, haha. Så illa. Eller typ 80kr men de kommer jag nog tyvärr inte så långt på. Hade velat köpa mig en semla också eftersom de är semledagen idag, men vi får väl se om de hinner komma in till kvällen annars får jag se de sosm positivt att jag slapp dom kalorierna idag, haha.
 
Men nu ska jag ta tag i lite läsning igen, sen börjar de bli dags att fixa någon form av lunch. Min mage kurrar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0