Torsdag

Då har denna veckan också passerat snart, klockan är snart tolv och vi närmar oss ännu en helg! Efter en föreläsning på skolan idag (som var helt onödig för min del då jag hade noll fokus) så drog jag till espresso house och mötte upp linda och lilla lowe för en fika. Länge sen jag såg dom nu så de var kul. Lowe var två veckor när vi träffades sist och nu är han snart 3 månader och jäklar vad han växer snabbt, så söt! Påtal om bebisar så är jag gravid.. SKOJJA.. (Hahah kände läget, blev tvungen) Skämt-osido igår fick Jessica äntligen sin efterlängtade bebis. 9 dagar över tiden men nu är lillan här! Så himla kul för dom. De känns så sjukt att ens kompisar får barn nu och man börjar inse att man faktiskt är vuxen på riktigt. Jessica och jag som red hemma hos mig som 10-åringar och linda och jag som lirade fotboll i björs i samma ålder och nu är dom mammor.. Så häftigt! Längtar faktiskt efter en egen unge men det får vänta ett par år här. Blir kanske lagom tills när linda och Jessica ska få nummer två ;)

Jag hade tänkt skriva om hur mkt jag ogillade våran kurs vi läser just nu då den är så luddig och ostrukturerad men jag svävade visst iväg lite på annat. Men nu har jag i alla fall nämnt det med. Ikväll har jag legat och sträckläst från halv sju till elva och försökt hänga med i vad detta handlar om och vad jag ska skriva tenta på om 3 veckor.. De gick sådär men jag får fortsätta läsa och diskutera med klasskompisarna de kommande veckorna ihopp om att få lite klarhet..

Imorgon står mera läsning på schemat på förmiddagen och sen ska jag jobba på villan på kvällen. Börjar vid 15 och kvällen tills de är slut och stängning sen blir de raka spåret till Vimmerby och min saknade kille <3 Vi ska på 90-års partaj hos hans farmor på lördag annars är det inte så mycket planerat. Hoppas att ni får en fin helg!


Jag är verkligen sån himla frukostmänniska, lätt bästa målet på dagen! Den är typ helig för mig och jag försöker alltid gå upp så jag kan äta min frukost och dricka mitt kaffe i lugn och ro. Och sovmorgon är typ de bästa som finns, när man kan sova tills man vaknar, fixa brakfrukost i lugn och ro och äta framför tvn utan att känna sig stressad. Sån morgon hade jag imorse så då blev de lyxfrukost med Onaka och fruktsalladsrester från igår, hallon, granola, bananpannkakor med turkisk yoghurt och varma hallon. Vilken drömstart på morgonen va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0