Torsdagkväll



Idag har jag varit hos hälsat på hos Jessica och lilla Elise, så himla liten och söt. Så mysigt att ha en egen liten bebis! Vi pratade och fikade och sen åkte jag till farmor och farfar en vända och pratade lite skit. Hade lite migrän imorse med men nu är den äntligen borta. Hoppas den håller sig borta nu!

Jag har precis käkat fisk, potäter och hemgjord remouladsås och nu ligger jag och tittar på 30 grader i februari. Imorgon är det skola och lite uppsamling av denna kurs på morgonen med chans att ställa frågor. Sen ska jag hem en vända innan jag åker ner till Vimmerby! Får se vad vi ska hitta på i helgen :) 

Hoppas ni haft en fin torsdag och får en trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0