Drömmens läppstift <3





Madlady paketet kom idag och allting vart sååå bra. Ögonskuggorna är ljuvliga och vi ska inte ens prata om läppstiftet.. Alltså på riktigt, hur fint? Jag älskar ljusa läppstift lite åt det nudiga hållet och har alltid gjort och denna färgen är såååååå mig. Den är en blandning av nude och ljusrosa. Vill inte att det ska bli för rosa men den här färgen är så perfekt. Naturlig och kommer bli perfekt till vardags (till fest med såklart). Har verkligen saknat att ha ett fint vardagsläppsift. Har använt ett nu som jag köpte i Australien men det är lite för rosa för min smak men har använt de i brist på annat. Jaja, hur som.. SUPERNÖJD. Färgen heter förresten buttercup för den som är lika hooked på läppstift i denna nyans som mig. 

Idag har vi storstädat lägenheten här hemma.. Sååå fräsch här nu!! Varje vrå är ren och jag har städat min kaosartade garderob. Dessvärre har jag inte pluggat så mycket men ska göra klart de som är kvar imorgon och på torsdag är tanken. Imorgon ska jag även åka ner till Henke och stanna över helgen. Sååå fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0