Fredaaaaag

Hemtentan är inlämnad!! Det betyder att jag klarat min första termin på universitetet. Känns otroligt skönt. Efter allt kaos där i augusti när jag klev in i universitetslivet för första gången och tänkte "hur sjutton ska jag klara ut detta?" Men det går bara man bestämmer sig. Nu är det bara kämpa på resterande tre år, antagligen många prövningar på vägen men det ska nog gå fint nu när man är igång. På måndag börjar vårterminen men nu tar jag helg och njuter av att inte ha någon press på sig för en gångs skull.

Nu kom precis henke hem från jobbet och ikväll ska vi göra tacopaj och fredagschilla. Får se vad vi ska göra i helgen, eventuellt blir det bio imorn eller söndag och titta på en man som heter ove.

Ni får ha en trevlig helg :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0