FREDAG

Hej kompisar! Hoppas allt är bra, här är det toppen. Veckan har swishat förbi som vanligt, idag är det fredag och dags för helg igen. Jag är hos Henke och har varit det sen i onsdags! Vi hade skola måndag, tisdag, onsdag och sen har de inte varit något schemalagt så jag åkte ner hit. Jag har tagit på mig hans kaotiska tvätt.. Han ligger efter typ tusen maskiner och hans tvätthög nådde i princip takhöjden i lägenheten så den behövdes ta i tu med. Stackarn hittar sällan tvättider lediga efter jobbet så då kommer jag och rycker in som en räddare i nöden. Igår körde jag fyra maskiner och idag är jag igång igen, kommer nog bli lika många idag med sen är högen i princip borta! Vilket hemmafru material jag är.. Haha. 

Jag har typ 56 kapitel och 25 artiklar och läsa också till nästa vecka så jag ska försöka få lite gjort idag. Synd att de är såååå tråkig läsning, på engelska. Blöh! Men men, bara ta tag i det. Ska stanna här över helgen, skulle jobbat imorgon men de var typ 4 pers som skulle äta så lite ovärt för mig att åka för sån kort stund så jag behövde inte, skönt! Får se vad vi hittar på i helgen.

Nu ska jag diska lite, springa en vända till tvättstugan, ta en dusch och sätta mig och läsa. Hoppas ni får en trevlig helg!


Jag var såååå sugen på fruktsallad imorse så jag åkte och köpte frukt för att stilla mina carvings, så gott <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0